Сергіївська селищна рада
Білгород-Дністровського району Одеської області
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Скажи чесно, ти як?

Дата: 04.09.2023 08:43
Кількість переглядів: 51

Комунікаційна кампанія «Ти як?» є одним із ключових «пазлів» Всеукраїнської програми ментального здоров'я, яка впроваджується в Україні за ініціативою першої леді Олени Зеленської. Фактично це велика просвітницька робота, мета якої – сприяти формуванню в суспільстві культури піклування про ментальне здоров’я.

Як свідчать численні соціологічні дослідження, ні до повномасштабної війни, ні зараз, в українців немає таких звичок як: бути у себе на часі, прислухатися до себе (що я відчуваю? як це на мене впливає?), звертатися до фахівця, коли розумієш, що ти не ОК. Серед причин ↓

● Стигма: «ти що, сам не справляєшся?» «може просто тобі треба більше працювати?» «навколо люди гинуть, а ти зі своїми слізьми?» Страхи, міфи, стереотипи щодо теми ментального здоров'я, упереджене ставлення до людей з ментальними розладами – цей шлейф тягнеться ще з радянських часів, коли система охорони психічного здоров'я мала нелюдський каральний присмак.

● Немає розуміння цінності ментального здоров'я. На фоні зі здоров'ям фізичним воно ніби не дуже суттєве, несерйозне?! Бо невидиме? Звісно ж, зламану ногу ми бачимо одразу, а зламану психіку – ні. Однак ментальне та фізичне здоров'я – нерозривне ціле. Одне не працює без іншого. Врахування обох аспектів є життєво важливим для загального благополуччя.

● А ще: ми настільки зосереджені на боротьбі з ворогом, що всі зусилля спрямовуємо на це. «Що я? Я буду у себе на часі після Перемоги». Але відкладати не варто, бо зволікання сьогодні матиме ефект бомби уповільненої дії завтра. «Детонації» не витримає жодна медична система.

Спрямовувати зусилля варто на плекання стійкості зараз, щоб не лікувати розлади потім.

Комунікаційна кампанія «Ти як?» стартувала у березні цього року  за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь